iBOK

W odpowiedzi na zainteresowanie Klientów, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Jarocinie informuje, że uruchomiło usługę Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK). Serwis iBOK jest platformą internetową pozwalającą na wgląd do danych Klienta oraz ułatwienie i usprawnienie kontaktu z PWiK Jarocin. Klient ma dostęp do istotnych informacji w dowolnej chwili i w komfortowych warunkach, w każdym miejscu z dostępem do internetu.

 

 
Korzyści dla użytkownika systemu iBOK:

  • szybki dostęp do informacji,
  • dostęp przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • oszczędność czasu i wygoda obsługi,
  • darmowe korzystanie z platformy,
  • gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia.
Co umożliwia iBOK?

  • podgląd odczytów z wodomierzy,
  • wgląd w faktury,
  • sprawdzenie bieżącego salda i rozrachunków,
  • generowanie wykresów z zużycia wody,
  • prowadzenie korespondencji z PWiK Jarocin.

Założenie konta w iBOK wiąże się z wizytą w Biurze Obsługi Klienta, w siedzibie PWiK Jarocin, w Cielczy przy ul. Gajówka 1.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62-740-59-60.

 

Wejście do systemu
https://ibok.pwikjarocin.pl/

Regulamin iBOK
otwórz / pobierz

Ochrona danych osobowych
https://www.e-bip.org.pl/pwikjarocin/18740